All Design הכל תחת קורת גג אחת! בואו נפגש ונתחיל לעבוד מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






    מנהלי פרויקטים בבניה

    אם הנכם מתכננים לבצע פרויקט של בניית בית פרטי. מומלץ ורצוי לשכור את שירותיהם של מנהלי פרויקטים בתחום הבנייה איכותיים ומקצועיים. אוול דיזיין החברה לשיפוץ פנים וחוץ, ניהול פרויקטים, עיצוב ותחזוקת הבית, הינה חברה המציעה שירותים מסוג זה.

    מנהלי פרויקטים בבניה- מה תפקידם?

    למנהל פרויקטים בבניה ישנו תפקיד המתחלק לשלושה שלבים : הראשון הינו שלב התכנון, השני הינו שלב ההכנה לביצוע, השלב השלישי הינו שלב הביצוע.

    פירוט שלושת שלבי הביצוע:

    השלב הראשון– שלב התכנון הינו שלב העבודה הראשוני של מנהל הפרויקטים. בשלב זה יושב מנהל הפרויקטים יחד עם הלקוח, ויחד הם מתכננים את הליך הבנייה לפי דרישות הלקוח (בהתאמה כמובן לתנאי השטח).  לאחר מכן מנהל הפרויקטים והלקוח בוחרים יחד את אנשי המקצוע שיעבדו איתם על מנת להוציא את פרויקט הבנייה לפועל (כמו חשמלאים, מהנדסים וכדומה). בשלב זה מנהל הפרויקט מבצע מחקר יסודי ומעמיק של שטח הבנייה. במחקר זה בודק מנהל הפרויקטים אודות אישורים והיתרים, מבצע בדיקה במידה וישנם בעיות חוקיות וכדומה. שלב זה כולל הכנת לוח זמנים על פיו יתנהל הפרויקט.

    השלב השני–  שלב ההכנה לביצוע פרויקט הבנייה. שלב זה כולל התקשרות וניהול, והכנת הקרקע מבחינה לוגיסטית ומנהלתית טרם תחילת ביצוע הפרויקט.

    השלב השלישי- שלב הביצוע. בשלב זה מנהל פרויקט הבנייה, מבצע בקרה שוטפת בעת קיום הפרויקט וכן מפקח עליו. שלב זה כולל מעקב אחר לוחות הזמנים, מעקב אחר אופי העבודה בפרויקט, ומעקב אחר נותני השירות השונים, וכמובן מעקב ובקרה אחר תקציב עלות הפרויקט.

    פנו אל חברה איכותית ומנוסה

    אוול דיזיין החברה לשיפוץ פנים וחוץ, ניהול פרויקטים, עיצוב ותחזוקת הבית, הינה חברה איכותית, מקצועית ומנוסה, המבצעת מגוון רחב של פרויקטים בתחום חללי החוץ והפנים, הכוללים ביצוע עבודות שיפוץ ועיצוב, הקמת גינות וביצוע עבודות גן, וכמובן ניהול פרויקטים בתחום הבנייה, בצורה היסודית והמקצועית ביותר. לפרטים נוספים התקשרו למספרנו המופיע באתר.

    מנהלי פרויקטים בבניית בית

    מנהלי פרויקטים בבניית בית הינם חלק בלתי נפרד מהפרויקט והם נמצאים שם משלב הרעיון עד מתן המפתח ללקוח בסוף הפרויקט .

    מנהל הפרויקט בבניית בית חייב להיות בעל תעודה מאושרת ממוסד מוכר ,על מנהל הפרויקט לתכנן את לוחות הזמנים של הפרויקט ,לסגור חוזים מול קבלני משנה, לדאוג לזרימה בסנכרון העבודה השוטפת .

    לבדוק את טיב העבודה, לתכנן תקציב ולוודא עמידה בתקציב

    מנהלי פרויקטים בבניית בית- יתרונות וחסרונות

    מנהל הפרויקט מהווה את הסמכות מולה עובדים כל הקשורים בתהליך – הוא זה שמפעיל ומתאם את המתכננים ,מוציא מכרזים לקבלני המשנה ,מנהל מו"מ והתקשרויות, מתאם את הביצוע ומפקח עליו וכן שולט בתקציב הפרויקט מאשר חשבוניות לספקים לפי התקדמות הפרויקט ותנאי החוזה .

    העסקת מנהל פרויקטים מעניקה ליזם יתרונות משמעותיים ובניהם :

    ליווי, הנחייה ובקרה על אנשי מקצוע כבר בשלבי התכנון הראשוניים ,תיאום יעיל של המעורבים העיקריים (בעלי המקצוע השונים) וכן חסכון בעלויות הרווח הקבלני מאחר ומנהל הפרויקט משמש הן כקבלןו הן כמפקח הצופה את התהליך במבט קדימה .

    פיקוח יעיל ומקצועי חוסך ומונע תקלות שעלולות להיגרם כתוצאה מביצוע לא מתואם/או הזדקקות לביצוע חוזר.

    היתרון העיקרי והחשוב מכולם, בהעסקת מנהל פרויקטים בבנייה מתייחס בעיקר לגמישות רבה בביצוע ולשליטה מלאה על התהליך כולו.

    יזם הבוחר לעשות את הפרויקט בעצמו יכול להיתקל בסיכון כלכלי מכוון שללא תקצוב מראש של הפרויקט והערכה המדויקת של העלויות, ניתן רק להעריך ובדרך כלל לטעות.

    היזם יכול למצוא עצמו בטרחה רבה כתוצאה מריבוי התקשרויות וחשבונות ומעורבות אישית  .

    חסרונות בהעסקת מנהל פרויקט

    במידה ונבחר לביצוע העבודה אדם לא מקצועי שאין לו את היכולות לנהל את הפרויקט זה יכול להביא למצב של הגדלה בעלויות, נזק בבנייה ,חריגה מלוחות זמנים  וכו'.

    לכן קיימת חשיבות גדולה לבחור אדם מקצועי ,בעל תעודות והמלצות וכמובן לוודא שיש כימיה טובה ביחסים מכוון שאתם הולכים להיות בקשר רציף לתקופה ארוכה .

    לסיכומו של דבר :

    ניהול פרויקטים בבניית בית הוא ממש לא משחק ילדים ואדם ללא ניסיון וידע עדיף שלא יכנס לתחום.

    לכן בחברת אול דיזיין החברה המתמחה בשיפוץ, עיצוב, עבודות עץ/אלומניום, ניהול פרויקטים ותחזוקת

    הבית, מנהלים פרויקטים בבנייה בכל הארץ ,בעלי ניסיון רב בתחום ,מביאים לחיסכון אדיר בעלויות ללקוח ,מודעים למחירי השוק ותקני העבודה שמתעדכנים בכל פעם מחדש.

    יכולים להוביל אתכם לגמר פרויקט תוך עמידה בלוחות זמנים, דיוק ואף הוזלה בתקציב, ראש שקט ,נפש רגועה והגשמת החלום .

     

    אהבתם את הפרויקט?
    לתכנון וליווי מלא בואו נפגש ונתחיל לעבוד!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      שלח הודעה
      1
      Scan the code
      היי, במה נוכל לעזור?