All Design הכל תחת קורת גג אחת! בואו נפגש ונתחיל לעבוד מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






    התקנת דשא סינטטי

    מתקין דשא סינטטי

    אין ספק שהדרך הטובה ביותר בכדי להפוך את הגינה שלנו לירוקה ויפה היא באמצעות דשא ירוק ופורח. אז נכון, לא כולם יכולים להשקיע את הזמן והמאמץ בכדי לדאוג לדשא אמיתי, אך דשא סינטטי הוא פתרון לא פחות טוב. בשנים האחרונות ניתן לרכוש דשא סינטטי ברמה גבוהה מאוד, באיכות מעולה ובמראה שדומה מאוד לדשא אמיתי. אז אם אפשר לרכוש דשא שלא צריך השקיה, לא כיסוח ולא שום תחזוקה אחרת – אין סיבה שלא נהפוך את הגינה שלנו לירוקה ויפה. עם זאת, כדאי לדעת כי בכדי להגיע אל תוצאה יפה של דשא סינטטי מושלם, כדאי להזמין מתקין דשא סינטטי אשר ידאג להתקין את הדשא בצורה מדויקת כמו שצריך. חברת אול דיזיין מבצעת מגוון רחב של עבודות שיפוץ ושדרוג לבית ולגינה, ובין היתר תוכל לשלוח לכם מתקין דשא סינטטי שיתקין את הדשא בצורה מקצועית.

    האם חייבים להזמין מתקין דשא סינטטי?

    התשובה לשאלה משתנה ממקרה למקרה. ישנם מקרים בהם מדובר על שטח קטן ולא משמעותי שבו אפשר להסתפק בהתקנה על ידי הקונה ללא מתקין מומחה. עם זאת, במרבית המקרים כדאי מאוד להזמין מתקין דשא סינטטי מקצועי אשר יבצע את ההתקנה לפי ההוראות, וידאג שהדשא יעמוד כמו שצריך בצורה מדוייקת ויפה. למעשה, כאשר מדובר על התקנה של דשא סינטטי בגינה, הרבה פעמים תנאי השטח לא מאפשרים התקנה נוחה של הדשא, ויש צורך בביצוע של עבודות שונות בקרקע בכדי לוודא שהדשא יעמוד בצורה ישרה ומדויקת. בדרך כלל צריך גם לבצע עבודות חיתוך לדשא בכדי להתאים אותו בצורה מושלמת לצורה של הגינה, כך שלא יהיו שטחים חשופים ללא דשא. גם הובלת הדשא יכולה להתבצע בעיקרון על ידי הרוכש, אלא אם כן מדובר בדשא סינטטי עבור גינה או מרפסת גדולה, אז משקל הדשא יהיה כבד יותר וההובלת תהיה מסובכת מדי לאדם פרטי.

    כמה עולה דשא סינטטי לגינה או למרפסת?

    ישנן כמה דרגות של איכות לדשא סינטטי, כאשר המחיר למטר רבוע של דשא משתנה בין אחת לשנייה. הסוג הזול ביותר יעלה כ – 20 עד 40 ₪ למטר רבוע, אך לא מדובר על משהו שמיועד לטווח הארוך משום שהאיכות שלו לא גבוהה במיוחד. הסוג השני יעלה בדרך כלל כ – 50 עד 80 ₪ למ"ר, וזהו הסוג הנפוץ ביותר אך לא האיכותי ביותר. אם אתם רוצים להשקיע ולבחור בדשא סינטטי איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן רב – כדאי לרכוש דווקא דשא סינטטי איכותי במיוחד, אשר טווח המחירים שלו נע בדרך כלל בין 80 ל – 120 ₪ למ"ר ואפילו יותר

    היכן מוצאים מתקין דשא סינטטי מקצועי?

    מרבית האנשים אשר רוצים התקנה מקצועית של הדשא, מבינים שהדבר נמצא מעבר ליכולות שלהם והם רוצים להזמין מתקין דשא סינטטי מקצועי אשר יעשה את העבודה כמו שצריך. חברת אול דיזיין הינה חברה ייחודית בנוף הישראלי, והיא מציעה את כלל השירותים הנדרשים לשדרוג הגינה והבית על ידי צוות אנשי מקצוע מעולים – והכול תחת קורת גג אחת מבלי שצריך לקבל שירות מחברות ואנשי מקצוע שונים. פנייה אל חברת אול דיזיין חוסכת לכם הרבה מאוד זמן ומאמץ, ובסופו של דבר גם לא מעט כסף. אז אם אתם מחפשים אנשי מקצוע עבור התקנה של דשא סינטטי או כל עבודה אחרת בגינה או בבית, צרו קשר עם אנשי המקצוע של חברת אול דיזיין אשר ישמחו להעניק לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבור ביצוע העבודה!

    אהבתם את הפרויקט?
    לתכנון וליווי מלא בואו נפגש ונתחיל לעבוד!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      שלח הודעה
      1
      Scan the code
      היי, במה נוכל לעזור?