All Design הכל תחת קורת גג אחת! בואו נפגש ונתחיל לעבוד מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






    לשמור על העץ שלנו

    הדרך הטובה ביותר לשמור על רצפת הדק שלנו זה באמצעות חברה אשר מתמחה בחידוש דק שכן חידוש דק הינו חשוב והכרחי עבור כל אדם אשר יש לו דק. כמו כן על מנת לבצע חידוש דק בצורה טובה ואיכותית ישנם מספר דגשים חשובים והכרחיים והם:

    • ניקיון- הניקיון של הדק הינו הדבר החשוב ביותר בטרם החידוש, שכן דק אשר לא יהיה נקי ונבצע עליו חידוש הוא ייהרס במהרה, ועל כן יש צורך בלנקות כל גרגיר אבק באמצעות מכונה מיוחדת וכן לבצע שטיפה מעמיקה עם סבון ומים על הדק.
    • ייבוש- לאחר שלב הניקיון וכן השטיפה יש לבצע ייבוש של כ20 דקות לדק וזאת בשביל כך שהדק לא יהיה עם לחות.

    לשם עשיית חידוש דק ברמה גבוהה ואיכותית תוכלו לפנות אלינו לחברת אול דיזיין. חברתנו מתמחה בכל הקשור לעץ בין אם זה חידוש ובנייה של רצפות דק, בניית פרגולות עץ\אלומיניום, בניית פינות ישיבה מעץ, וכן שיפוצים מכל הסוגים. כמו כן אנו מובילים פרויקטים למעלה מעשור תוך הצלחה רבה ותודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר, בנוסף לכך אנו מעבירים מייקאובר לכל בית וברמה הגבוהה ביותר והאיכותית ביותר שיש.

     

    ניקיון מעמיק לרצפת העץ

    בחידוש דק ישנם שלושה הליכים חשובים אשר יש לבצע אותם. הראשון הינו כמובן הניקיון שחייב לעשות ברמה הכי גבוהה שיש וזאת על מנת להטמיע את השמן בצורה הטובה ביותר שיש. החלק השני מתייחס לליטוש הדק שכן אנו משתמשים במכונה מיוחדת אשר הינה מסירה לכלוך ואבק אשר הצטבר על הדק. בשלב השלישי אנו נשתמש בשמן אשר זהו השלב הסופי בהליך חידוש הדק. אין להוריד בחשיבותו של תהליך חידוש הדק שכן הליך זה חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים אשר משתמשים במכשירים ובכלים המתקדמים ביותר לשם כך.

     

    חברה מיומנת לשימור העץ

    על מנת לבצע חידוש דק ברמה גבוהה ואיכותית תצטרכו לפנות לחברה אשר מתמחה בכך ואשר תבצע עבורכם את החידוש תוך עבודה ללא פשרות וכן תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת אול דיזיין. חברתנו הינה הוקמה על מנת לקצר את הליכי השיפוץ השונים בין אם זה בניית פרגולות, שיפוץ ביתי מקיף, ניהול פרויקטים, אחזקה, מייקאובר ועוד. כמו כן חברת אול דיזיין שמה לעצמה למטרה את דגש המצוינות ותודעת שירות ברמה הכי גבוהה ללקוחות שלנו. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-6363523 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

    אהבתם את הפרויקט?
    לתכנון וליווי מלא בואו נפגש ונתחיל לעבוד!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      שלח הודעה
      1
      Scan the code
      היי, במה נוכל לעזור?