All Design הכל תחת קורת גג אחת! בואו נפגש ונתחיל לעבוד מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






    רענון דק בעזרת מומחים

    אם יש לכם דק בחצר, הוא בוודאי משדרג לכם אותה לחלוטין. מדובר על דבר שנעים לדרוך עליו ומעבר לכך, הוא מהווה חלופה דקורטיבית טובה ביותר לדשא סינתטי או לדשא רגיל. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי בשל העובדה שהדק מצוי בחוץ, הוא חשוף לתנאי מזג האוויר החיצוניים ועל כן הוא יכול להיחשק או להיפגם. לא פעם לאחר כמה שנים הדק נראה פחות טוב והוא דורש חיזוק, שיקום וכמובן חידוש. חידוש דק חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וזאת בכדי שהתוצאה שתתקבל תהיה הכי טובה שאפשר והדק יראה ממש כמו חדש.

    חידוש דק- מה חשוב לדעת?

    ראשית כל, חשוב מאוד לדעת כי דק שעשוי מעץ ידרוש תחזוקה תמידית מכיוון שיש לו נטייה להישחק מהר וזאת בשל החשיפה התמידית שלו לתנאי מזג האוויר השונים. מעבר לכך, הולכים לא מעט על הדק, מניחים עליו ריהוט וחפצים ועוד. התדירות של תחזוקת הדק תהיה תלויה בסוג העץ שממנו הוא עשוי. כאשר מדובר על עץ קשה, הרי שיש צורך לשמן את הדק לפחות פעם בחצי שנה וזאת בכדי לשמר את הנראות הדקורטיבית שלו, אך אם מדובר על דק שעשוי מעץ רך, הרי שיהיה צורך לצבוע אותו פעם בשנה.

    בשלב הראשון של תהליך חידוש דק, יש צורך להכין אותו בצורה הטובה ביותר הן לצביעה והן לשימון וזאת בכדי שהחומרים שמשתמשים בהם ייקלטו בו בצורה איכותית. יש צורך לנקות את הדק במורה יסודית ולהוציא ממנו את כל הלכלוך, הכתמים, הטחב ועוד. פעולת הניקוי תאפשר לשמן לחדור לדק בצורה יעילה וכן, תסיר את השכבה העליונה של הדק. כאשר הדק יהיה חשוף מהשכבה הראשונית שלו לאחר תהליך הניקוי היסודי, תתבצע שטיפה אשר תאפשר לשמן אותו או לצבוע אותו בצורה איכותית.

    צביעת הדק

    שלב שני הוא בתהליך חידוש דק הוא צביעת הדק. יש צורך להשתמש בצבע מיוחד הרלוונטי לסוגי עץ שונים שמהם עשוי הדק. חשוב מאוד שתזכרו כי ככל שמדובר על צבע כהה יותר לדק, כך הוא יישמר לאורך זמן בצורה טובה יותר שכן, הצבעים הבהירים הם בעלי נטייה לדהות. חשוב מאוד להשתמש בצבעים המיועדים לצביעת דקים. הצבעים המדוברים מבוססים על שמן וכן, יש צורך לנגב את כל העודף של הצבע בתהליך הצביעה על ידי סמרטוט כותנה שכן, הטיפות של הצבע אשר כוללות בהן שמן עלולות להפוך לעיסה דביקה ולא נעימה.

    חשוב מאוד לבחור עבור עבודת צביעת הדק איש מקצוע מיומן ומנוסה בתחום המדובר. ממש כפי שלא תתפשרו על חומרי גלם איכותיים לתהליך המדובר, כך לא כדאי לכם להתפשר על איש המקצוע המציע את שירותי הצביעה. המטרה היא שהוא יצבע את הדק בצורה הטובה ביותר ובסופו של דבר התוצאה תהיה הכי טובה שאפשר.

     כיצד תשמרו על הדק שלכם בצורה הטובה ביותר?

    תהליך חידוש דק הוא תהליך חשוב ביותר שיש לבצע אותו כל פרק זמן הנדרש וזאת בהתאם לסוג הדק. המטרה של התהליך הוא לאפשר לדק שלכם להיות איכותי ועמיד לאורך זמן רב וכן, להעניק לו את המראה הטוב ביותר. אין ספק שדק מהווה תוספת יפה מאוד לכל גינה ועל כן, חשוב לשמור על המראה שלו.

    אם אתם מחפשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור חידוש דק, צרו קשר עם חברת אול דיזיין, חברה מקצועית ואמינה המציעה את כל פתרונות עיצוב, חידוש ושיפוץ הבית תחת קורת גג אחת.

    אהבתם את הפרויקט?
    לתכנון וליווי מלא בואו נפגש ונתחיל לעבוד!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      שלח הודעה
      1
      Scan the code
      היי, במה נוכל לעזור?