All Design הכל תחת קורת גג אחת! בואו נפגש ונתחיל לעבוד מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






    כך תעצבו את מקלחת החלומות שלכם

    שיפוץ מקלחת בבית מהווה את אחד מסוגי השיפוצים הנבחרים ביותר על ידי קהל הלקוחות הישראלי. מדובר על אחד החדרים המפנקים והחשובים ביותר בבית וכל אדם מעוניין שחדר זה יהיה איכותי, דקורטיבי ופונקציונאלי. על כן, בין אם מדובר על דירה ישנה ובין אם מדובר על דירה חדשה יותר, אם אתם זקוקים לתהליך שיפוץ מקלחת, חשוב מאוד שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיסייע לכם לשפץ את חדר המקלחת בביתכם בדיוק כפי שאתם חולמים.

    מה צריך לדעת על שיפוץ מקלחת?

    חשוב לדעת כי שיפוץ מקלחת הוא תהליך אשר ידרוש לפחות עשרה ימים, של עבודה רצינית ואינטנסיבית. כמובן שהתהליך יכול להימשך פחות זמן וזאת בהתאם לסוג השיפוץ הספציפי שאתם בוחרים בו. יש הבדל בין שיפוץ רחב היקף הכולל גם את התשתיות והיסודות של חדר האמבטיה לבין שיפוץ קוסמטי בלבד. עוד טרם אתם מתחילים בתהליך השיפוץ המדובר, חשוב מאוד שתערכו בירור עם עצמכם לגבי מה אתם רוצים בדיוק שיקרה בתהליך השיפוץ. עליכם לתאם ציפיות עם איש המקצוע הנבחר עבור השיפוץ המדובר כאשר המטרה היא שהמקלחת שלכם תראה בדיוק כפי שאתם רוצים בסוף התהליך וכן בכדי שלא תחרגו מהוצאות השיפוץ שהגדרתם לעצמכם מראש.

    עבודות אינסטלציה בשיפוץ מקלחת

    אין ספק כי בתהליך שיפוץ מקלחת, שלב עבודות האינסטלציה הוא השלב החשוב ביותר. המטרה היא שמערכת האינסטלציה תתפקד בצורה תקינה ותחזיק מעמד בצורה תקינה לאורך זמן רב. בכל חדר מקלחת ניתן למצוא תשתית של אינסטלציה וצנרת. אם החלטתם לשפץ את חדר המקלחת שבביתכם בוודאי לא כדאי שתדלגו על שלב החלפת מערכת האינסטלציה שכן, מערכת ישנה או לא מספיק מתוחזקת עלולה לגרום לכם לא מעט בעיות. התשתית המדוברת תכלול צנרת של מים קרים, תשתית ביוב ותשתית של צנרת מים חמים. כדאי מאוד להתייעץ עם איש המקצוע לגבי צנרת שכדאי לבחור בה עבור חדר המקלחת שלכם. חשוב לבחור בצנרת איכותית, העשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אשר תממש את מטרותיה בצורה טובה ותחזיק מעמד לאורך זמן מבלי שיהיו בה נזילות, פיצוצים ועוד.

    ריצוף חדר האמבטיה וחיפוי קירות

    שלב חשוב נוסף בתהליך שיפוץ מקלחת הוא שלב הריצוף והחיפוי. בשלב זה מדביקים אריחים חדשים וחשוב שהעבודה המדוברת תתבצע בצורה מקצועית על מנת שלא יהיה רווח גדול מדי בין האריחים. כמובן שיש גם לרצף את חדר האמבטיה באמצעות ריצוף איכותי. כל חומרי הגלם הנבחרים עבור ריצוף וחיפוי קירות חייבים להיות עמידים בפני מים וזאת מאחר ומדובר על חדר שמשתמשים בו לא מעט במים. יש לצבוע את חדר האמבטיה בצבע מיוחד שהוא נגד פטריות ועובש וזאת בכדי למנוע הצטברות של לחות בקירות בשל השימוש במים. בשלב זה יש צורך גם לאטום את הרצפה בחדר האמבטיה וזאת בכדי למנוע חדירה של מים לדירה המצויה מתחתיכם. האיטום חייב להיות איכותי ביותר.

    בחירת ניאגרה

    בשלב הבא בשיפוץ חדר מקלחת, יש צורך לבחור בניאגרה מתאימה. לא מעט אנשים בוחרים בניאגרה סמויה שכן היא מציעה דקורטיביות לחלל וגם נוחות. את חיפוי הניאגרה הסמויה יש לבצע עם קרמיקה שכן היא חומר עמיד ביותר שיחזיק מעמד לאורך זמן. בשלב זה יש צורך גם לדאוג לארונות בחדר האמבטיה וכיור בחדר האמבטיה. גם הם צריכים להיות עמידים ואיכותיים, אך מעבר לכך הם צריכים להשתלב בצורה הרמונית בחדר כולו מבחינת העיצוב שלהם.

    תהליך עיצוב מקלחת הוא תהליך שחייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וזאת בכדי שיתקבלו התוצאות הטובות ביותר בסופו. אם אתם מחפשים את החברה הטובה ביותר בתחום פתרונות שיפוץ חדישים ומתקדמים לחדרי מקלחת ולבית כולו, כדאי שתיצרו קשר עם חברת אול דיזיין.

    אהבתם את הפרויקט?
    לתכנון וליווי מלא בואו נפגש ונתחיל לעבוד!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם






      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      שלח הודעה
      1
      Scan the code
      היי, במה נוכל לעזור?